2011. április 10., vasárnap

Új blog

Hali! Tudom, hogy az utóbbi időben egy kicsit... nagyon eltűntem, de ennek is megvan az oka, méghozzá az, hogy:
1: Iskolába járok és sajna ez az az időszak amikor nagyon rá kell kapcsolni.
2: Jelenleg 3 blogot irányítgatok, ami némi nehézséggel jár, ugyanis nem tudok 3 felé szakadni.
De ezzel el is érkeztem a mondandóm lényegéhez...

katt a képre!!!
Nyitottam az Árnyvilág és a novellás blogom mellet egy új blogot is. Ezen egy önálló történet fog kibontakozni. Abból a szempontból különleges, vagy egyedi, hogy ebben nincsenek vámpírok, vérfarkasok, szellemek, manók, szörnyetegek,  még sztárok sincsenek. Csak egy tizenéves lány és a tehetsége na meg persze a barátai, családja és természetesen minden szerelmi gondja és baja.
 Ajánlom azoknak, akik szeretnének nevetni, azoknak akik szeretik a szép szerelmes történeteket, akik a jó zenéket szeretik, akik csak unatkoznak, akik szeretnék megmutatni, hogy emberek: ez vagyok ÉN! Ajánlom barátoknak, szerelmeseknek, zenészeknek, táncosoknak, színészeknek, gimiseknek. Ajánlom tévénézéshez, rádióhallgatáshoz, zenehallgatáshoz, unaloműzéshez, táncoláshoz, de legfőképpen ajánlom olvasáshoz.http://in-spolight.blogspot.com/

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése