2011. március 6., vasárnap

Két szív között- Bemutató

Ez egy kicsit hosszabb történet lesz, ennyit már elárulok. Több részben rakom majd fel, hogy tovább tartson az élmény. Hát egyenlőre ennyi lenne, de hamarosan tovább olvashatjátok 


Szereplők:

Emily Raynolds


Lucas Cabot
Taylor Matthews



Ismertető: 

Ha eljönne a döntés ideje, te kit választanál?


"Most elmesélem neked a történetem. Azt, hogy hogyan is ismerkedtem meg egyetlen igaz szerelmemmel. A kapcsolatunk az egyik legfurcsább a világon. Régebben azt hittem, hogy van jó és rossz. Vannak jó emberek és vannak rosszak. De amióta megismertem Őt, az egész összekuszálódott. Teljesen felforgatta a tökéletes világomat. De hogy megbántam-e? Szemrebbenés nélkül állíthatom, hogy nem. Minden együtt töltött pillanattal ráébredek valamire magammal és a számomra addig ismeretlen világgal szemben. Tudom, ez nagyon elcsépeltnek hangzik, hogy addig nem tudtam, hogy ki is vagyok valójában ameddig meg nem ismertem. De ha szentelsz rám némi időt és energiát, akkor elmesélem a kalandunkat."

1 megjegyzés:

Kata írta...

Izgalmasan hangzik várom, hogy mi lesz belőle

Megjegyzés küldése